VECTOR 06

Základní informace

  • D x Š  x V:  3120 / 1450 / 1195
  • Rozvor: 1600 mm
  • Maximální rychlost: 125 km/h
  • Hmotnost: 210 kg


     

Motor

  • Objem 600 ccm3
  • Vodou chlazený řadový čtyřválec s nepřímým čtyřbodovým vstřikováním paliva – Yamaha FZ6
  • Maximální výkon: 69 kW při 11 400 ot/min
  • Palivo: RON 98

Převodovka

  • Pětistupňová, sekvenční řazení pomocí pádel pod volantem
  • Diferenciál Drexler
  • Mokrá vícelamelová spojka, ovládaná pneumaticky
  • Pneumatické ovládání řadícího systému

Zavěšení

  • Lichoběžníkové
  • Odrpužení pull-rod vpředu, push-rod vzadu
  • Tlumiče Öhlins
  • Zkrutný stabilizátor vepředu i vzadu

Rám a karoserie

  • Prostorový rám z ocelových trubek z ušlechtilé oceli
  • Karoserie z uhlíkového kompozitu

Brzdy

  • Kotoučové
  • Vepředu plovoucí, čtyřpístkové Brembo
  • Vzadu plovoucí čtyřpístkové HOPE

Kola

  • Magnesiové 7×13 OZ Racing
  • Pneumatiky Continental

Elektronika

  • Multifunkční volant
  • Elektropneumatické řazení
  • Autoregulační chladící systém motoru
  • Telemetrické systémy AIM

Vedení týmu

Samuel Cienciala

KAPITÁN TÝMU

prof. Ing. Aleš Slíva, Ph.D.

MANAŽER TÝMU

Ing. Jakub Šmiraus, Ph.D.

MANAŽER TÝMU – ZÁSTUPCE

Členové týmu

Konstrukce

Dávid Srníček
Martin Mánek
Samuel CIenciala
Adam Kubínek

Marek Kukučka
Jaroslav Šodek
Mariusz Grzebień
Vojtěch Kantor

Piloti

Lukáš Kapera

David Brantol

Vojtěch Kantor

Jaroslav Šodek

Elektronika a pneumatika

Lukáš Kapera

Dominik Krišák

Specialisté

Jakub Šmiraus

Jakub Měsíček

Pavel Pejčoch