VECTOR 06
Základní informace
- D x Š x V: 3120 / 1450 / 1195
- Rozvor: 1600 mm
- Maximální rychlost: 125 km/h
- Hmotnost: 210 kg
Motor
- Objem 600 ccm3
- Vodou chlazený řadový čtyřválec s nepřímým čtyřbodovým vstřikováním paliva – Yamaha FZ6
- Maximální výkon: 69 kW při 11 400 ot/min
- Palivo: RON 98
Převodovka
- Pětistupňová, sekvenční řazení pomocí pádel pod volantem
- Diferenciál Drexler
- Mokrá vícelamelová spojka, ovládaná pneumaticky
- Pneumatické ovládání řadícího systému
Zavěšení
- Lichoběžníkové
- Odrpužení pull-rod vpředu, push-rod vzadu
- Tlumiče Öhlins
- Zkrutný stabilizátor vepředu i vzadu
Rám a karoserie
- Prostorový rám z ocelových trubek z ušlechtilé oceli
- Karoserie z uhlíkového kompozitu
Brzdy
- Kotoučové
- Vepředu plovoucí, čtyřpístkové Brembo
- Vzadu plovoucí čtyřpístkové HOPE
Kola
- Magnesiové 7×13 OZ Racing
- Pneumatiky Continental
Elektronika
- Multifunkční volant
- Elektropneumatické řazení
- Autoregulační chladící systém motoru
- Telemetrické systémy AIM
Vedení týmu
Samuel Cienciala
KAPITÁN TÝMU
prof. Ing. Aleš Slíva, Ph.D.
MANAŽER TÝMU
Ing. Jakub Šmiraus, Ph.D.
MANAŽER TÝMU – ZÁSTUPCE
Členové týmu
Konstrukce
Dávid Srníček
Martin Mánek
Samuel CIenciala
Adam Kubínek
Marek Kukučka
Jaroslav Šodek
Mariusz Grzebień
Vojtěch Kantor
Piloti
Lukáš Kapera
David Brantol
Vojtěch Kantor
Jaroslav Šodek
Elektronika a pneumatika
Lukáš Kapera
Dominik Krišák
Specialisté
Jakub Šmiraus
Jakub Měsíček
Pavel Pejčoch