VECTOR 05
Základní informace
- D x Š x V: 3120 / 1450 / 1195
- Rozvor: 1600 mm
- Maximální rychlost: 125 km/h
- Hmotnost: 210 kg
Motor
- Objem 600 ccm3
- Vodou chlazený řadový čtyřválec s nepřímým čtyřbodovým vstřikováním paliva – Yamaha FZ6
- Maximální výkon: 69 kW při 11 400 ot/min
- Palivo: RON 98
Převodovka
- Pětistupňová, sekvenční řazení pomocí pádel pod volantem
- Diferenciál Drexler
- Mokrá vícelamelová spojka, ovládaná pneumaticky
- Pneumatické ovládání řadícího systému
Zavěšení
- Lichoběžníkové
- Odrpužení pull-rod vpředu, push-rod vzadu
- Tlumiče Öhlins
- Zkrutný stabilizátor vepředu i vzadu
Rám a karoserie
- Prostorový rám z ocelových trubek z ušlechtilé oceli
- Karoserie z uhlíkového kompozitu
Brzdy
- Kotoučové
- Vepředu plovoucí, čtyřpístkové Brembo
- Vzadu plovoucí čtyřpístkové HOPE
Kola
- Magnesiové 7×13 OZ Racing
- Pneumatiky Continental
Elektronika
- Multifunkční volant
- Elektropneumatické řazení
- Autoregulační chladící systém motoru
- Telemetrické systémy AIM
- DRS
Vedení týmu
Samuel Cienciala
KAPITÁN TÝMU
prof. Ing. Aleš Slíva, Ph.D
MANAŽER TÝMU
Členové týmu
Konstrukce
Dávid Srníček
Martin Mánek
Samuel CIenciala
Adam Kubínek
Marek Huňař
Vojtěch Kantor
Jaroslav Šodek
Filip Lapunik
Piloti
David Brantol
Vojtěch Kantor
Tomáš Pastrňák
Jaroslav Šodek
Elektronika a pneumatika
Dominik Krišák
Specialisté
Jakub Šmiraus
Jakub Měsíček
Kristýna Kutiová
Pavel Dresler
Pavel Pejčoch
Václav Šelong