VECTOR 05

Základní informace

  • D x Š  x V:  3120 / 1450 / 1195
  • Rozvor: 1600 mm
  • Maximální rychlost: 125 km/h
  • Hmotnost: 210 kg


     

Motor

  • Objem 600 ccm3
  • Vodou chlazený řadový čtyřválec s nepřímým čtyřbodovým vstřikováním paliva – Yamaha FZ6
  • Maximální výkon: 69 kW při 11 400 ot/min
  • Palivo: RON 98

Převodovka

  • Pětistupňová, sekvenční řazení pomocí pádel pod volantem
  • Diferenciál Drexler
  • Mokrá vícelamelová spojka, ovládaná pneumaticky
  • Pneumatické ovládání řadícího systému

Zavěšení

  • Lichoběžníkové
  • Odrpužení pull-rod vpředu, push-rod vzadu
  • Tlumiče Öhlins
  • Zkrutný stabilizátor vepředu i vzadu

Rám a karoserie

  • Prostorový rám z ocelových trubek z ušlechtilé oceli
  • Karoserie z uhlíkového kompozitu

Brzdy

  • Kotoučové
  • Vepředu plovoucí, čtyřpístkové Brembo
  • Vzadu plovoucí čtyřpístkové HOPE

Kola

  • Magnesiové 7×13 OZ Racing
  • Pneumatiky Continental

Elektronika

  • Multifunkční volant
  • Elektropneumatické řazení
  • Autoregulační chladící systém motoru
  • Telemetrické systémy AIM
  • DRS

Vedení týmu

Samuel Cienciala

KAPITÁN TÝMU

prof. Ing. Aleš Slíva, Ph.D

MANAŽER TÝMU

Členové týmu

Konstrukce

Dávid Srníček
Martin Mánek
Samuel CIenciala
Adam Kubínek
Marek Huňař
Vojtěch Kantor
Jaroslav Šodek
Filip Lapunik

Piloti

David Brantol

Vojtěch Kantor

Tomáš Pastrňák

Jaroslav Šodek

Elektronika a pneumatika

Dominik Krišák

Specialisté

Jakub Šmiraus

Jakub Měsíček

Kristýna Kutiová

Pavel Dresler

Pavel Pejčoch

Václav Šelong